ХОЛОДИЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ: ПРОДАЖА, УСТАНОВКА, РЕМОНТ, СЕРВІС

РУС УКР
Телефони:
  • Адреса:
    Україна, 18018, м. Черкаси,
    вул. 14 Грудня, 8
  • +38 (050) 556-11-81
    +38 (068) 824-11-28
    +38 (063) 387-44-23
Автономні повітряні опалювачі та передпускові обогрівачі
Зима для водіїв - складний час, що вимагає постійної напруги при роботі як на міських вулицях, так і на магістралях. Але самі неприємні моменти трапляються ранком: замерзла кабіна з зледенілим склом, труднощі з запуском двигуна. Вночі ж, щоб не оклякнути (коли необхідно залишитися на ніч в кабіні автомобіля для охорони вантажу) при тривалих простоях на прикордонних пунктах, доводиться "ганяти" мотор автомобіля, непродуктивно спалюючи при цьому десятки літрів далеко не дешевого палива. Більшість великих і малих комерційних автомобілів, тролейбусів, трамваїв і автобусів, які перебувають в експлуатації в Україні, м'яко кажучи, холодні. Штатна "грубка" (якщо вона передбачена) ледь обігріває водія, а в мікроавтобусах - мало того, що холодно, так ще й нічого не видно, оскільки після кожного відкриття дверей через істотну різницю внутрішньої і зовнішньої температур скло обмерзають. В цьому випадку мова йде не тільки про відсутність комфорту, але і про безпеку руху. Все це призводить до того, що для нормальної роботи взимку в автомобілі необхідні додаткові агрегати, які без проблем усувають перераховані складності.

Автономні повітряні опалювачі і передпускові підігрівачі "Прамотронік"


Автономний повітряний обігрівач «Прамотронік» призначений для ефективного і швидкого прогрівання повітря в кабіні або салоні автотранспортного засобу і підтримки заданої температури.

Повітряний обігрівач (в народі - фен) працює на дизельному паливі, яке забирається через власну систему паливопостачання з основного паливного бака автотранспортного засобу, або автономного (незалежного) паливного бачка. Встановлюється автономний обігрівач в кабіні, або в салоні автомобіля. Забір повітря для прогріву може проводитися як з зовні, так і, для максимально швидкого нагріву, з самого салону / кабіни - в режимі рециркуляції. В цьому випадку нагнітач проводить забір повітря з опалювального приміщення, продуває через теплообмінник і нагрітим подає назад.

У жарку пору року обігрівач може працювати в режимі вентиляції з підсмоктуванням зовнішнього повітря, обдуваючи приміщення.

«Прамотронік» окупається всього за 3-4 місяці роботи, завдяки економії ресурсу двигуна і дуже низькій витраті палива.

Установка повітряного опалювача є вимогою екологічних норм Євро-3 і є гарантом того, що у водіїв не виникне проблем зі стоянкою в Європейських країнах, де існують жорсткі обмеження стоянки автомобіля з працюючим двигуном.

У комплектуванні обігрівача використані основні вузли імпортного виробництва: паливний насос плунжерного типу, електродвигун, свічка розжарювання, індикатор полум'я, датчик перегріву.

Обігрівач «Прамотронік» поставляється з монтажним комплектом, за допомогою якого не складе проблем встановити і правильно підключити його. Установку рекомендується проводити в сертифікованому автоцентрі.

В ряду повітряних опалювачів до 5 кВт теплової потужності, ця модель перевершує за всіма параметрами все російські аналоги.

  1. Автономні опалювачі «Прамотронік» відрізняються від всіх Російських аналогів сучасним дизайном і меншими габаритними розмірами;
  2. Компактна конструкція дає можливість встановлювати повітряний автономний обігрівач в різних місцях кабіни або салону автомобіля;
  3. Автономні опалювачі «ПРАМОТРОНІК» є найзручнішими з усіх випущених для сервісного та технічного обслуговування;
  4. Програма блоку управління обігрівачем виробляє облік часу роботи, кількість запусків і виникали несправності, що дозволяє при зчитуванні цієї інформації, в сервісному центрі, швидко усунути несправність. Крім цього тут здійснюється цифровий зв'язок між обігрівачем і пультом управління, що дозволяє інтегрувати управління в бортовий комп'ютер автотранспортного засобу;
  5. У разі виникнення будь-якої несправності, на пульт управління повітряним нагрівником виводиться відповідний світловий і звуковий сигнал;
  6. Повітряний обігрівач «Прамотронік» працює в автоматичному режимі. Підтримуючи заздалегідь задану водієм температуру на пульті управління, а виносний датчик температури дозволяє підтримувати задану температуру в певному місці салону і кабіни;
  7. З пульта управління обігрівачем можна встановлювати комфортну вентиляцію (без нагрівання) в літній період року;
  8. У обігрівач «ПРАМОТРОНІК» камера згоряння і теплообмінник по своїй конструкції не мають аналогів серед світових виробників і захищені патентами. Результат цих винаходів - мінімальний вміст шкідливих речовин, вихлопних газів, простота конструкції безпечного цельнолитого теплообмінника при підвищенні його теплової ефективності;
  9. Автономний обігрівач «ПРАМОТРОНІК» на замовлення споживачів може комплектуватися «іскрогасником», що дозволяє встановлювати його на автотранспорт, що перевозить легко-займисті і вибухонебезпечні речовини. Іскрогасник також є глушником шуму від вихлопних газів;
  10. Низький рівень шуму є важливим фактором при експлуатації повітряного опалювача «ПРАМОТРОНІК» в нічний час;
  11. Низьке споживання струму дозволяє на стоянці автомобіля, не запускати двигун протягом 2-3 діб для підзарядки акумуляторної батареї.
  12. Автономний обігрівач йде з повним монтажним комплектом та пластиковим паливним баком (обсяг 12 л.);

Автономні повітряні опалювачі і передпускові підігрівачі "Eberspacher"

Довга нічна стоянка в холодну пору року, коли двигун автомобіля працює на холостих обертах, обігріваючи салон або кабіну, може значно спустошити паливний бак і скоротити ресурс. Повітряні системи опалення Eberspacher застосовуються для безпосереднього обігріву салонів позашляховиків, мікроавтобусів і автобусів, будівельної техніки, кабін вантажівок і вантажних відсіків а також водномоторного транспорту без запуску двигуна. Обігрівач Airtronic при мінімальній витраті електроенергії і палива забезпечить комфортну температуру і збереже моторесурс двигуна автомобіля. Незважаючи, на свої компактні розміри, повітряні опалювачі Airtronic на 30% продуктивніше аналогів. Велика потужність забезпечує швидкий і рівномірний прогрів салону. Обігрівач Airtronic працює незалежно від двигуна, що значно продовжує ресурс останнього і дозволяє економити паливо.

Підігрівач Hydronic D5 прогріває двигуни среднетонажних вантажівок, а підігрівач Hydronic 10 двигуни робочим об'ємом від 7 до 16 літрів. Гарантований запуск і надійна експлуатація - це економія коштів, особливо якщо у компанії парк машин. Експлуатація автобусів в холодну пору року має ряд особливостей. У морози двигун через велику контуру системи охолодження не в змозі прогріти салон, кабіну водія і навіть підтримувати свою робочу температуру, що веде до підвищеного зносу. Передпусковий підігрівач-обігрівач Hydronic вбудовується в контур системи охолодження і включається в роботу при критичних температурах охолоджуючої рідини. Таким чином, забезпечується оптимальна робоча температура двигуна і комфорт для водія і пасажирів. Гарантований запуск і надійна експлуатація - це економія коштів, особливо якщо у компанії парк автобусів.

Показовим є і той факт, що Eberspacher поставляє свої опалювачі на конвеєри світових виробників авто- та спецтехніки такі, як заводи Ford, Volkswagen, Daimler-Chrysler. Опалювачі встановлюються на всі моделі вантажівок Scania, Iveco, DAF, MAN, Volvo, Caterpillar і автобуси Neoplan.

Автономні опалювачі "Webasto"



Повітряні опалювачі Webasto - це найбільш ефективне рішення для обігріву вантажних відсіків під час перевезення чутливих до холоду вантажів, а також пасажирського салону в екстремально холодних умовах. Опалювачі успішно використовуються для обігріву кабін різної будівельної, дорожньої і вантажної техніки на базі автомобілів, тракторів і рейкового транспорту, салонів "швидкої допомоги", "лабораторій на колесах", а також іншої спецтехніки на базі мікроавтобусів і невеликих вантажівок, вахтових автобусів і т . Д. Особливо велику роль опалювачі відіграють в міському циклі руху з частими зупинками (для навантаження-розвантаження і т.п.), підтримуючи постійну температуру в салоні та вантажному відсіку. Всі автономні опалювачі Webasto сертифіковані для установки на суду. Вони можуть працювати на паливі з бака моторного судна або з окремого бака - на вітрильному судні.

Базова серія повітряних опалювачів Webasto - Air Top.

Наявність трьох моделей різної максимальної потужності, а також широкий діапазон потужності і її плавне регулювання у кожної з них дозволяють вибрати саме ту, яка найбільше підходить для конкретного транспортного засобу. Використання в опалювачах даної серії сучасних керамічних матеріалів - великий крок вперед в зниженні навантаження на акумулятор. Опалювача з металокерамічною прокладкою (виготовленою за технологією "Ferrotec", запатентованої Webasto) відрізняється особливою стійкістю до перегріву і зносу. Водостійкість деталей і штекерних з'єднань дозволяють нагрівати повітря, що забирається не тільки з кабіни, але і ззовні, навіть при високій вологості повітря. Завдяки новітнім розробкам - перш за все компресора повітря з низьким рівнем шуму, а також запатентованої Webasto схемою внутрішньої циркуляції і конструкції вхідного отвору опалювального повітря - опалювачі Air Top відомі як найменш галасливі в своєму класі.
скачать dle 12.0